Jump Starer Bpower GBC-700 PRO

Czy zdarzyło Ci się kiedyś mroźnym, zimowym porankiem, doświadczyć problemów z odpaleniem silnika samochodu? Spóźnić się z tego powodu na uczelnię, do pracy lub na spotkanie z przyjaciółmi to nic miłego. Jeżeli chcesz uruchomić motor, w którym rozładował się akumulator, potrzebujesz zewnętrznego źródła energii. Rozwiązaniem może być przenośny jump starter – mały i niepozorny, pozwala dostarczyć do silnika prąd niezbędny do rozruchu. Jak poradzi sobie jeden z topowych modeli z uruchomieniem starego Diesla BMW X5?

Wybieramy jump starter do testu

Na potrzeby testu wybraliśmy jeden z topowych i mocnych modeli jump starterów – urządzenie rozruchowe BPower GBC700 PRO. Zdaniem producenta sprzętu, ma on moc niezbędną do odpalenia 8-litrowego benzyniaka albo nawet 7-litrowego Diesla. Skąd takie możliwości? Urządzenie ma baterię o pojemności 10.000 mAh i generuje prąd rozruchowy o wysokiej wartości.

Co jeszcze wyróżnia jump starter BPower GBC700 PRO? Zobacz, jak wiele zalet ma to niepozorne, niewielkie urządzenie:

  • współpracuje z większością popularnych akumulatorów,
  • uruchamia silniki wolnossące, z turbiną, systemem Start&Stop i hybrydy
  • można go wykorzystywać jako power bank (ma gniazda USB i DV12)
  • ma wbudowaną 10W ładowarkę indukcyjną dla smartfonów
  • latarka, która pomoże w uruchomieniu silnika nocą

Wybieramy auto do uruchomienia

Mamy już jump starter, więc czas na wybór auta. W tym celu udaliśmy się do współpracującego z nami komisu samochodowego. Łukasz, właściciel komisu pokazał idealne cztery kółka do naszego testu – 20-letnie BMW X5 z 3-litrowym silnikiem 6-zaworowym. W dodatku, dawno nie było jeżdżone. To będzie godny przeciwnik dla wybranego wcześniej jump startera.

Uruchamiamy BMW przy pomocy BPower GBC700 PRO

Jump Start Bpower GBC700 PRO

Przyszła godzina próby. Jak wygląda uruchamianie auta za pomocą jump startera? Urządzenie jest bardzo łatwe w obsłudze, wręcz intuicyjne. Wystarczy podłączyć do niego kable rozruchowe i włączyć jump starter. Po podniesieniu maski, kabel rozruchowy czerwony przyłączamy do dodatniej klemy akumulatora, a czarny do ujemnej klemy. Tak właśnie zrobiliśmy w przypadku starego BMW. W tym modeli akumulator jest fabrycznie ulokowany w bagażniku, więc skorzystaliśmy ze specjalnej instalacji (bolce są w komorze silnika). Po chwili BPower GBC700 PRO za pomocą zielonej lampki zasygnalizował, że jest gotowy do pracy.

Zobacz także >> Akumulatory Uruchom Black – wysoka jakość, dobra cena, niezawodność

Pozostało tylko przekręcić kluczyk w stacyjce. Pierwsze dwie próby nie przyniosły rezultatu, ale już za trzecim razem impuls elektryczny wystarczył – silnik BMW X5 uruchomił się!

Wyniki testu BPower GBC700 PRO

Nasz test przyniósł świetne wyniki. Chociaż właściciel komisu nie dowierzał, kompaktory jump starter uruchomił 3-litrowego diesla, chociaż akumulator samochodu był rozładowany, a na dworze temperatura sięgała 8oC. Chociaż jump starter zużył do tego 50% swojej baterii, to i tak dobrze się spisał, ponieważ poradził sobie w trudnych warunkach. Producent BPower GBC700 PRO zapewnia, że w normalnym trybie (przy mniejszym silniku), jump starter może wykonać do 30 rozruchów silnika wolnossącego. Jak widać, niewielkie urządzenie jest doskonałym pomysłem na prezent dla kierowcy – dzięki niemu rozładowany akumulator już nigdy nie pokrzyżuje Twoich planów.

 Jump Starter BPOWER GBC700-PRO 1000A

4.8/5 - (10 votes)

Czy off-road jest bezpieczny?

Następny

Zobacz także

Więcej 4 kółka