BMW serii 4 Coupé
2+

Najnowsza generacja sportowego, dwudrzwiowego modelu średniej klasy premium podkreśla swój oryginalny charakter dzięki koncepcji konsekwentnie nastawionej na jazdę dynamiczną i wyraźne odróżnienie jej od najnowszego BMW serii 3. 

Nowe BMW serii 4 Coupé gotowe do startu 

BMW serii 4 Coupé 1

  • Na samym początku sprzedaży w ofercie będzie się znajdowało 5 wariantów i po raz pierwszy także ewidentnie sportowe BMW M440i xDrive Coupé. Najmocniejszy model wyposażono w 6-cylindrowy benzynowy silnik mający moc 275 kW (374 KM). Ponadto w ofercie będzie także jeden wysokoprężny silnik 4-cylindrowy i cztery 4-cylindrowe benzynowe silniki, 

BMW serii 4 Coupé 2

  • Zoptymalizowana wydajność i bardziej spontaniczna reakcja dzięki wykorzystaniu technologii mild hybrid w 6-cylindrowyn benzynowym silniku rzędowym i we wszystkich wysokoprężnych silnikach. 

BMW serii 4 Coupé 3

  • Po raz pierwszy każdy z modeli z 8-stopniową skrzynią biegów Steptronic w wyposażeniu standardowym. Opcjonalnie 8-stopniowa skrzynia sportowa mająca funkcję Sprint do dynamicznych i szybkich przyspieszeń. 

BMW serii 4 Coupé 4

  • Nowe BMW serii 4 Coupé mające bardziej drapieżny profil, jeśli porównać go z poprzednimi modelami. Charakterystyczne jezdne właściwości dzięki precyzyjnemu zoptymalizowaniu technologii układu jezdnego i struktury karoserii. Dobrze wyważony rozkład masy na wszystkie osie w proporcjach 50:50. Docisk tylnej osi i zoptymalizowane aerodynamiczne właściwości. 

BMW serii 4 Coupé 5

  • Amortyzatory, które zależne są od skoku i mają indywidualną regulację w standardzie. Opcjonalnie także sportowy jezdny układ M mający jeszcze sztywniejsze amortyzatory, stabilizatory i łożyska, jak i dodatkowe wzmocnienia w obrębie karoserii i adaptacyjny sportowy układ kierowniczy. 

BMW serii 4 Coupé 6

  • Oryginalna stylistyka karoserii, która odróżnia się wyraźnie od najnowszego BMW serii 3, z wyraźnymi proporcjami przodu właściwymi dla coupè i z klarownymi kształtami powierzchni. Wydłużony kształt szyb bocznych, opływowa linia dachu i potężnie rzeźbione barki, które sygnalizują sportową elegancję i atletyczny charakter. 

BMW serii 4 Coupé 7

  • Standardowe diodowe reflektory mające bardzo płaskie kontury. W dodatkowym wyposażeniu również adaptacyjne reflektory diodowe mające światła laserowe BMW. Przyciemniane stylowo tylne lampy diodowe z efektowną listwą pozycyjnego światła o kształcie litery L. 

BMW serii 4 Coupé 8

  • Warianty wyposażenia i linie stylistyczne wyraźnie ukierunkowane na dynamiczną jazdę. Model Sport M stanowiący alternatywę dla standardowego wyposażenia. W ofercie znajduje się także: sportowy pakiet M Pro między innymi z 8-stopniową skrzynią sportową Steptronic, sportowym brzmieniem silnika wewnątrz i z 19-calowymi obręczami kół M powstałych ze stopów metali lekkich, jak i sportowym brzmieniem wewnątrz silnika. 

BMW serii 4 Coupé 9

  • Najnowsza stylistyka we wnętrzu, która nastawiona jest na wrażenia sportowe z jazdy. Kokpit, który zorientowany został na kierowcę, jak i nowy zespół wyświetlaczy z pokładowym monitorem mającym przekątną do 10,25 cała, jak i z opcjonalnym cyfrowym zestawem wskaźników mających przekątną 12,3 cała. 

BMW serii 4 Coupé 10

  • Znacząco polepszony komfort termiczny i akustyczny w porównaniu z poprzednimi modelami. Nowa 3-strefowa automatyczna klimatyzacja i wyciszona przednia szyba, system nagłośnienia Surround firmy Harman Kardon, jak i ogrzewanie na postoju sterowane przy pomocy kluczyka BMW albo smartfona. 

 

  • Mocno poszerzona oferta wspomagających kierowcę systemów w porównaniu z poprzednimi modelami. Ostrzeganie przed czołową kolizją wraz uruchomieniem się hamulców, ostrzeganie przed ewentualnym zjechaniem z pasa ruchu z naprowadzeniem na kurs wraz ze wspomaganiem kierownicy, jak wskazanie ograniczenia co do prędkości w standardowym wyposażeniu. 

 

  • Wyświetlacz BMW model Head-Up najnowszej generacji, mający powierzchnię projekcyjną powiększoną o około 70 procent. Trójwymiarowa, innowacyjna wizualizacja otoczenia w zestawie cyfrowych wskaźników, która przedstawia pojazd, jak również jego otoczenie i możliwości działania dostępne dzięki systemom mającym za zadanie wspomagać kierowcę. 

Zobacz także >> Dyferencjał – Co warto wiedzieć na temat dyferencjału?

  • Park Distance Control z czujnikami umieszczonymi z tyłu i z przodu w standardowym wyposażeniu. Opcjonalny asystent parkowania do automatycznego wypakowywania i parkowania teraz również wraz z asystentem cofania. 

 

  • System operacyjny BMW 7, który umożliwia spersonalizowane i indywidualne wskazania na pokładowym monitorze, jak i korzystanie z inteligentnego osobistego asystenta BMW. 

Zobacz także >> Na co zwrócić uwagę przed wyruszeniem w podróż?

  • Nowy system nawigacyjny, oparty na chmurze w standardzie. Precyzyjna i szybka kalkulacja trasy, jak i godziny przyjazdu, aktualizowanie danych na temat ruchu drogowego w rzeczywistym czasie w niewielkich odstępach czasu. 

 

  • Standardowe zintegrowanie smartfonów wraz z systemem Apple CarPlay teraz także z AndroidAuto, wyświetlanie informacji na pokładowym monitorze, bezprzewodowe połączenie poprzez sieć Wi-Fi. 

Warianty modelowe:

BMW 420i Coupé:

8-stopniowa skrzynia biegów Steptronic, czterocylindrowy benzynowy silnik, móc 135 kW, pojemność 1998 cm3, maksymalny moment obrotowy: 300 Nm z 1350 – 4000 obr/minutę, norma emisji spalin: Euro 6d, emisja CO2 w mieszanym cyklu: 132 -122 g/km, zużycie paliwa w mieszanym cyklu: 5,8 – 5,3 l/100 kilometrów, maksymalna prędkość: 240 km/godzinę, przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 7,5 sekundy.

BMW 430i Coupé:

8 – stopniowa skrzynia biegów Steptronic, czterocylindrowy benzynowy silnik, moc: 190 kW z 5000 – 6500 obr/minutę, pojemność: 1998 cm3, norma emisji spalin: Euro 6d, emisja CO2 w mieszanym cyklu: 141 – 131 g/kilometr, zużycie paliwa w mieszanym cyklu: 6,1 – 5,7 l/100 kilometrów, maksymalna prędkość: 250 km/godzinę, przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 5,8 sekundy, maksymalny moment obrotowy: 400 Nm z 1550 – 4400 obrotów/minutę. 

BMW M440i xDrive Coupé:

Sześciocylindrowy rzędowy silnik benzynowy, technologia mild hybrid 48 V (8 kW / 11 KM), 8-stopniowa skrzynia Steptronic, BMW xDrive, pojemność: 2998 cm3, moc: 275 kW (374 KM) przy 5500 – 6500 obr/min, maks. moment obrotowy: 500 Nm przy 1900 – 5000 obr/min, przyspieszenie [0 – 100 km/h]: 4,5 s, prędkość maksymalna: 250 km/h, zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 7,1 – 6,8 l/100 km, emisja CO2 w cyklu mieszanym: 163 – 155 g/km, norma emisji spalin: Euro 6d.

BMW 420d Coupé:

Technologia mild hybrid 48 V, silnik wysokoprężny czterocylindrowy, moc: 140 kW z 4000 obr/minutę, pojemność: 1995 cm3, 8-stopniowa skrzynia biegów, norma emisji spalin: Euro 6d, emisja CO2 w mieszanym cyklu: 112 – 103 g/kilometr, zużycie paliwa w mieszanym cyklu: 4,2 – 3,9 l/100 kilometrów, maksymalna prędkość: 240 km/h, przyspieszenie od 0 do 100 w 7,1 sekundy, maksymalny moment obrotowy: 400 Nm z 1750 – 2500 obr/minutę. 

BMW 420d xDrive Coupé:

Technologia mild hybrid 48 V, wysokoprężny silnik czterocylindrowy, pojemność: 1995 cm3, 8 – stopniowa skrzynia biegów Steptronic, norma emisji spalin: Euro 6d, emisja CO2 w mieszanym cyklu: 121 – 112 g/kilometr, zużycie paliwa w mieszanym cyklu: 4,6 – 4,3 l/100 kilometrów, maksymalna prędkość: 238 km/godzinę, przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 7,4 sekundy, maksymalny moment obrotowy z 1750 – 2500 obr/minutę 400 Nm. 

BMW 430d xDrive Coupé

Technologia mild hybrid 48 V, wysokoprężny rzędowy sześciocylindrowy silnik, pojemność: 2993 cm3, BMW xDrive, 8 – stopniowa skrzynia biegów Steptronic, norma emisji spalin: Euro 6d, emisja CO2 w mieszanym cyklu: 1xx – 1yy g/kilometr, zużycie paliwa w mieszanym cyklu: x, y – x, y l/100 kilometrów, maksymalna prędkość: 250 km/h, przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 5,2 sekundy, maksymalny moment obrotowy: 650 Nm z 1500 – 2500 obr/minutę, moc: 210 kW przy 4000 obr/minutę. 

BMW M440d xDrive Coupé

Technologia mild hybrid 48 V, wysokoprężny rzędowy sześciocylindrowy silnik, pojemność: 2993 cm3, BMW xDrive, 8 – stopniowa skrzynia biegów Steptronic, norma emisji spalin: Euro 6d, emisja CO2 w mieszanym cyklu: 1xx – 1yy g/km, zużycie paliwa w mieszanym cyklu: x,y – x,y l/100 kilometrów, maksymalna prędkość: 250 km/godzinę, przyspieszenie od 0 do 100 w 4,7 sekundy, maksymalny moment obrotowy: 700 Nm z 1750 – 2250 obr/minutę, moc: 250 kW z 4400 obr/minutę. 

Prezentacja BMW serii 4 Coupé

2+

Za co kochamy tuning samochodowy?

Poprzedni

Akumulatory AMEGA – 4 nowości z Ukrainy na rynku akumulatorów

Następny

Zobacz także

Komentarze

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Więcej 4 kółka