BMW logo nowe
2+

Wraz z dniem 3 marca 2020 roku na całym świecie wdrożona została nowa stylistyka marki BMW. Zmianie ulega wzór logo BMW, zarezerwowany dla komunikacji online i offline. Ponad 20 lat niezmiennej stylistyki, początek marca jest jednocześnie rozpoczęciem nowego etapu w działalności firmy.

Dlaczego BMW zdecydowało się zmienić wzór marki?

Nowa stylistyka marki BMW jest odpowiedzią na nieustannie rozwijającą się technologię i postępującą cyfryzację. Marka przystosowuje się również w ten sposób do zmieniających się oczekiwań klientów i kontrahentów, a także ich przyzwyczajeń wizualnych.

Wedle nowego sposobu własnej identyfikacji firmy, to klient jest centralnym punktem wszelkich działań, które są podejmowane przez markę. Nowa stylistyka wzoru logo komunikacyjnego BMW ma być tego wyrazem. We współczesnym świecie prostota oznacza czytelność, a tym samym przystępność względem odbiorcy. Nową stylistykę marki BMW można zatem opisać w trzech słowach:

  • Minimalizm
  • Otwartość
  • Przejrzystość

Dwuwymiarowy wzór logotypu jest doskonałą drogą do poprawienia klarowności wizerunku, a także jej indywidualnego podejścia do klienta. Stylistyka jest specjalnie ukierunkowania pod względem digitalizacji – stwarzając w zakresie technologii komputerowej wiele możliwości i odpowiadając na wyzwania z nią związane.

BMW logo

Została również zaprojektowana całkiem nowa czcionka BMW, która w doskonały sposób pozwala na wyrażenie otwartości i siły charakteru, które już od wielu lat cechują tę markę. Nowoczesna czcionka umożliwia na nowoczesną, kompaktową i przystępną prezentację w dowolnej formie – zarówno online, jak i offline.

BMW – marka związana z relacją

Marka BMW już jakiś czas temu przestała być jedynie jednym z wiodących producentów w przemyśle samochodowym. Obecnie, głównym trzonem tej organizacji są relacje. Nowa stylistyka marki BMW, wyrażająca się także w postaci dodatkowego, przezroczystego loga, pozwala jej jeszcze bardziej zbliżyć się do klientów.

Nowy wzór logotypu nie tylko zachęca klientów do zakupu czy dokonania transakcji. Nastawiona na przejrzystość i otwartość stylistyka ma sprawić, aby klienci zapragnęli być częścią niezwykłego świata BMW – pomagając marce na każdym etapie jej współtworzenia.

Wizualna powściągliwość i niespotykana wręcz, elastyczność graficzna sprawiają, że nowa stylistyka marki BMW jest niezwykle przystępna względem bardzo zróżnicowanych punktów komunikacji. Symboliczne znaczenie nowej stylistyki wzoru logo komunikacyjnego BMW jest związane z rolą i znaczeniem mobilności oraz radości z jazdy dla marki w nadchodzącej przyszłości.

Gdzie zobaczymy nowe logo BMW?

Wraz z wdrożeniem nowej stylistyki loga BMW, zastąpi ono dotychczasowy logotyp we wszystkich środkach komunikacji. Dotyczy to zarówno mediów online, jak i offline. Nowe logo BMW będzie można również ujrzeć na różnego rodzaju międzynarodowych targach motoryzacyjnych oraz imprezach.

Nowoczesny logotyp BMW obejmuje jednak jedynie wizerunek medialny – w związku z tym używany będzie równolegle względem aktualnego logotypu firmy. Poprzednia wersja logo BMW będzie niezmiennie używana przy produkcji pojazdów. Zmianie nie ulegnie również oznakowanie zewnętrzne i wewnętrzne autoryzowanych punktów dealerskich BMW. Natomiast we wszelkiego rodzaju mediach, będziemy mogli spotkać się z całkiem nowym, odświeżonym i przystępnym dla odbiorcy logiem BMW.

Marka postanowiła w ten sposób kolejny ważny okres swojej działalności, sygnalizując klientom, iż to właśnie oni odpowiadają za współtworzenie wyjątkowości firmy BMW.

2+

Najnowsze technologie w samochodach

Poprzedni

Dlaczego coraz mniej osób zdobywa prawo jazdy?

Następny

Zobacz także

Comments

Leave a reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Więcej Wiadomości