Samochody marki BMW na placu

BMW Group Polska może pochwalić się doskonałym wynikiem w pierwszym półroczu 2021 roku. Wielu ekspertów i specjalistów spodziewało się, że BMW Group Polska będzie zdecydowanym liderem segmentu premium i te przypuszczenia znalazły odzwierciedlenie w rzeczywistości. Dorzucić należy do tego rekordowe tempo wzrostu.

BMW i MINI – znakomity wynik sprzedaży po pierwszych sześciu miesiącach 2021 r.,

Wyniki sprzedaży samochodów marki BMW

Godne podkreślenia jest to, że marki BMW oraz MINI osiągnęły najlepsze wyniki w swojej historii. Zadziwia to wszystkie osoby zmotoryzowane z całego świata. BMW szczyci się wzrostem na poziomie aż 61 procent. Na drogach pojawiło się ponad 12 tysięcy nowych samochodów. Przewaga nad konkurencją jest bardzo duża (sięga nawet 18 procent).

Jeśli chodzi o MINI trzeba wspomnieć o tym, że marka cieszy się coraz większą popularnością (wzrost o 71 procent). Na rynku pojawiło się przy tym 1405 nowych aut. Doskonale radzi sobie również BMW Motorrad (46-procentowy wzrost i pozycja lidera w kategorii motocykli powyżej 500 centymetrów sześciennych).

BMW w 2021 roku – kilka kluczowych informacji

W tym miejscu warto podkreślić, że w pierwszym półroczu 2021 roku na rynku pojawiły się takie wersje, jak:

  • BMW M3,
  • BMW M4,
  • BMW M5 CS,
  • BMW serii 2 Gran Coupe,
  • BMW serii 4 Cabrio,
  • kilka modeli MINI.

Jeśli chodzi o 2021 rok nie jest to koniec. Zapowiada się na ciekawą premierę elektrycznego BMW iX, a do tego warto dorzucić nowe wersje BMW X3 oraz X4. Z pewnością firma jeszcze bardziej na tym zyska i odskoczy od swojej konkurencji. Nic w tym dziwnego skoro marka BMW kojarzy się obecnie z prestiżem, niezawodnością i różnorodnością.

BMW w segmencie premium – jak to wygląda?

Znączący wzrost marka BMW odnotowała w segmencie premium, gdzie największym zaufaniem na początku 2021 roku cieszyło się BMW serii 1 (ponad 1300 rejestracji) i BMW X1 (ponad 950 rejestracji). Tak duży wzrost nie wziął się znikąd. Za wszystko odpowiedzialne są następujące czynniki:

  • atrakcyjna oferta modelowa (dopasowana do indywidualnych wymagań klientów),
  • korzystne warunki finansowania.

W związku z tym każdy może mieć pewność, że w ofercie BMW odnajdzie dla siebie idealny pojazd, którym może poruszać się po drogach przez kilka najbliższych lat.

BMW a inwestycje w elektromobilność

Dużym uznaniem ze strony społeczeństwa cieszą się inwestycje BMW w rozwój elektromobilności. Na terenie Polski nastąpił odnotowano znaczny wzrost sprzedaży modeli zelektryfikowanych (43 procent). Do końca 2021 roku na drogach ma się pojawić co najmniej milion nowych pojazdów z tej kategorii, a na 2023 rok BMW Group zapowiada, iż w swojej ofercie będzie miało przynajmniej kilkanaście takich modeli. Wybór będzie nieograniczony.

Zobacz także >> Giełda samochodowa Szczecin – Jak kupić auto?

Jeśli chodzi o BMW M śmiało można rzec, że było to całkiem obiecujące półrocze (ponad 380 zarejestrowanych aut – wzrost o 119 procent). Największym zainteresowaniem ze strony klientów cieszyło się BMW M5.

BMW a inwestycje na terenie Polski

Olbrzymią ciekawostką dla osób zmotoryzowanych jest to, że BMW Group Polska dynamicznie się rozwija i udoskonala swoją dotychczasową ofertę oraz sieć dealerską. Obecnie klienci mogą skorzystać z 36 salonów BMW i 16 salonów MINI. Oczywiście w najbliższej przyszłości planowane jest otwarcie kolejnych punktów.

BMW Group dba o to, aby firma była dostępna dla klientów przez 24 godziny na dobę, służąc przy tym fachowym wsparciem technicznym. W dowolnym momencie można skorzystać z rozbudowanych rozwiązań online lub aplikacji. Wszelkie usługi w Polsce są realizowane zgodnie z obowiązującym reżimem sanitarnym. Co istotniejsze sieć zadbała o to, aby z każdego punktu w kraju najbliższy serwis był w zasięgu maksymalnie godziny jazdy (w większych miastach czas ten jest skrócony do 30 minut).

Naprawa i regeneracja pomp i silników hydraulicznych- czy się opłaca?

Poprzedni

Marka AutoGlym w pielęgnacji samochodu. Które produkty warto przetestować?

Następny

Zobacz także

Więcej Wiadomości